Λεμφικό Μασάζ το όπλο μας ενάντια στο λίπος!


Πάντα είχα πρόβλημα τοπικού πάχους στην περιφέρεια, κληρονομιά από τη μανούλα, αλλά ποτέ δεν είχα θέμα παραπανίσιων κιλών. Για πολλά χρόνια είχα δοκιμάσει τα πάντα (ή σχεδόν τα πάντα) για την αντιμετώπισή του. Από "μπακαλίστικες" μεθόδους, όπως τύλιγμα με ζελατίνες και κρέμες αδυνατίσματος, μέχρι πιο εξειδικευμένες, όπως μεσοθεραπεία και ενδοδερμολογία (LPG), πάντα σε συνδυασμό με διατροφή. Αποτέλεσμα, καλή ενυδάτωση του δέρματος, αλλά ως προς την απώλεια πόντων τίποτα.


Έτσι, είχα αρχίσει να συμβιβάζομαι με την ιδέα ότι τελικά τον παντρεύτηκα το σωματότυπο αυτό και θα συνέχιζα να ζω μαζί του. Όταν λοιπόν μία φίλη, μου μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το λεμφικό μασάζ για το τοπικό αδυνάτισμα ήμουνα ιδιαίτερα επιφυλακτική. Τελικά με έπεισε και έκανα την πρώτη επίσκεψή μου στην , φυσικοθεραπεύτρια και αισθητικό ειδικευμένη στο λεμφικό μασάζ.

Έκανα χειρομασάζ μιας ώρας σε συνδυασμό με βεντούζες, κάτι που άκουγα για πρώτη φορά. Μου εξήγησε με κάθε λεπτομέρεια τον τρόπο που λειτουργεί το λεμφικό μασάζ στον οργανισμό μας και τη συμβολή του στην αποβολή των τοξινών από το σώμα μας, ενώ απάντησε κάθε "καχύποπτη" ερώτησή μου σχετικά με αυτό.

Το αποτέλεσμα που είχα μετά από 10 μόνο επισκέψεις δεν περιγράφεται. Άλλο σώμα πραγματικά! και αυτό χωρίς να κάνω αλλαγή στη διατροφή μου ή επιπλέον άσκηση. Η κυτταρίτιδα μειώθηκε σε μεγάλο βαθμό, ενώ άλλαξα τουλάχιστον ένα νούμερο στα ρούχα μου. Και όλα αυτά χωρίς να χάσω κιλά, κάτι που επιθυμούσα.

Σίγουρα το κάθε σώμα ανταποκρίνεται διαφορετικά στην κάθε θεραπεία. Για μένα η θεραπεία είναι το μασάζ!

D.Pap

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη Παλαιότερη