Δείτε με ποια διατροφή θα χάσετε το τοπικό λίπος από γλουτούς και μηρούς

Είναι γεγονός ότι το καλοκαίρι το μεγαλύτερος μέρος του σώματός μας παραμένει ακάλυπτο, επομένως η σιλουέτα μας βρίσκεται στο επίκεντρο και στην προτεραιότητά μας. Ωστόσο πολλές φορές, ακόμη και ένα λεπτό  σώμα, μπορεί να αντιμετωπίζει προβλήματα τοπικού πάχους και σίγουρα αυτό είναι το πιο δύσκολο, δηλαδή να χτυπηθεί το τοπικό λίπος.

Παρακάτω δημοσιεύουμε μία ερώτηση 20χρονης , η οποία ζητά εναγωνίως λύση στο πρόβλημα του τοπικού πάχους της.
Ερώτηση:
«Γεια σας! Είμαι 20 χρονών, έχω ύψος 1.68 και είμαι 80 κιλά. Θέλω να χάσω βάρος στους γλουτούς και στους μηρούς. Έχω αφαιρέσει τον θυρεοειδή και παίρνω το χάπι από 12 χρονών. Έχω αρχίσει και τρέχω κάθε πρωί 10 λεπτά και τρώω μέχρι 1200 θερμίδες την ημέρα. Τι να κάνω για να χάσω κιλά στους γλουτούς και τα μπούτια μέσα σε 20 μέρες;
Απάντηση:
Σύμφωνα με το βάρος σου ανήκεις στην κατηγορία του υπέρβαρου όπως ορίζει και ο δείκτης μάζας σώματος σου ο οποίος είναι 28,3 (με όρια 18,5-24,9) . Όπως μας δείχνει και η εξίσωση Hamwi, η οποία ορίζει το ιδανικό βάρος ανάλογα με το ύψος, το δικό σου ιδανικό βάρος είναι τα 60 κιλά. Η θυρεοειδεκτομή επηρεάζει το σωματικό βάρος. Οπωσδήποτε πρέπει να υπάρχει μια ισορροπημένη διατροφή καθώς και σωματική συστηματική άσκηση λόγω του χαμηλού μεταβολισμού. Για να μειώσεις το πρόβλημα του τοπικού πάχους αύξησε την φυσική σου δραστηριότητα η άρχισε κάποια δραστηριότητα της αρεσκείας σου. Ο ιδανικός ρυθμός απώλειας είναι 2-4 κιλά μηνιαία.
6a051d8e868033f5c916be6b375d3221 XL
Η βιταμίνη D και το σελήνιο συνιστώνται για χρήση σε ασθενείς με παθήσεις του θυρεοειδή. Πολλοί άνθρωποι που υποφέρουν από υποθυρεοειδισμό, έχουν ανεπάρκεια βιταμίνης D, η οποία είναι απαραίτητη για την καλή υγεία των οστών. Η πρόσληψη βιταμίνης D με τη διατροφή (γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, σκουμπρί, σαρδέλες, τόνος, κρόκος αβγού ή και μέσω συμπληρωμάτων), μπορεί να βοηθήσει και να διορθώσει αυτό το πρόβλημα. Ταυτόχρονα το σελήνιο (δημητριακά, κρέας και ψάρι) είναι ένα απαραίτητο στοιχείο για την παραγωγή των ορμονών του θυρεοειδούς.
Προσπάθησε:
- Να κάνεις μικρά και συχνά γεύματα κατά τη διάρκεια της ημέρας
- Να καταναλώνεις τρόφιμα από όλες τις ομάδες (όσπρια, λαδερά, ψάρι, κοτόπουλο, μοσχάρι, φρούτα, λαχανικά, ζυμαρικά ολικής αλέσεως) και να αποφεύγεις τρόφιμα με αυξημένο γλυκαιμικό δείκτη, όπως γλυκά, λευκό ρύζι, ψωμί.
- Να καταναλώνεις καθημερινά 2-3 μερίδες γαλακτοκομικών με μειωμένα λιπαρά
- Να καταναλώνεις μέχρι 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα.
- Να καταναλώνεις 1,5-2lt υγρών ημερησίως (νερό, χυμοί, τσάι) για να ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός σου.
- Τέλος, 30 λεπτά άσκηση ημερησίως είναι πολύ σημαντική σε αυτή τη περίπτωση.
Για να συστηματοποιήσεις τη διατροφή σου καλό είναι να απευθυνθείς σε κάποιον πτυχιούχο διατροφολόγο, ο οποίος θα προσαρμόσει τη διατροφή σου στις ιδιαίτερες ανάγκες σου.
Βιολέττα Τζεμολλάρι Τελειοφ. Διαιτολόγος - Διατροφολόγος Μέλος της Ομάδας Logodiatrofis.gr
*Οι πληροφορίες που περιέχονται στην σελίδα http://therapeftis.blogspot.gr/ δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας.
 Ακολουθήστε μας στο Facebook
Δείτε με ποια διατροφή θα χάσετε το τοπικό λίπος από γλουτούς και μηρούς Δείτε με ποια διατροφή θα χάσετε το τοπικό λίπος από γλουτούς και μηρούς Reviewed by D. Papadopoulos on 9:37:00 π.μ. Rating: 5
Από το Blogger.