ΠΩΣ ΝΙΚΗΣΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ ΣΤΟ 4 ΣΤΑΔΙΟ



Έχει νικήσει τον καρκίνο Στο 4ο στάδιο με μια συνταγή με πιπεριά και σκόρδο

Αυτός ο εξαιρετικά απλό τρόπο της θεραπείας τον έμαθα ενώ έγραφα το βιβλίο, λέει ο Kelley Eidem, ο συγγραφέας του βιβλίου «Ο γιατρός που θεραπεύει τον καρκίνο». Αυτό ώθησε πολλούς ανθρώπους στη θεραπεία του ζητώντας την υποστήριξή του

Ευτυχώς,η προηγμένη θεραπεία του καρκίνου μου κοστίσει λιγότερο από δύο εισιτήρια κινηματογράφου και μια σακούλα ποπ κορν μαζί . Η θεραπεία μου δεν ήταν οδυνηρή. Δεν φοβήθηκα. Δεν είχα χάσει ένα λεπτό ύπνου, επειδή ήξερα τι έκανα.

Αν υπάρχει κάτι που μάθαμε για τη θεραπεία του καρκίνου τα τελευταία 50-60 χρόνια, είναι αυτό – το μισό σκοτώνει τον ασθενή είναι το ήμισυ έχει επιτυχή θεραπεία. Στην περίπτωσή μου, λαμβάνοντας υπόψη τα πολυάριθμα σημεία στο σώμα μου, ήξερα ότι ήμουν άρρωστος. Δεν χρειάζεται κάποιος να με βοηθήσει να γίνω ακόμη πιο άρρωστος. Έπρεπε να επουλωθούν

UCLA επιβεβαίωσε τη μέθοδο μου

Οι ερευνητές του UCLA δημοσίευσε πολλά πρωτοσέλιδα πριν από δύο χρόνια σχετικά με το θέμα που με ενδιαφέρει. τι έκαναν? Πέτυχα να μειωθούν οι όγκους στο 80% με τη χρήση του τσίλι η γεύση της πιπεριάς habaneros. Είναι απίστευτο σε σύγκριση με ό, τι συνήθως πετυχαίνεις με τις τοξικές θεραπείες. Όμως, στην αμερικανική πολιτεία του Νέου Μεξικού οι άνθρωποι έχουν χαμηλότερο ποσοστό θανάτου σε αντίθεση με τις άλλες 50 πολιτείες της Αμερικής. Με άλλα λόγια, οι ερευνητές UCLA έκαναν μια μεγάλη στροφή στην έρευνα της δύναμης των αντικαρκινικών πιπεριών τσίλι.

Η επιτυχία μου στη θεραπεία του καρκίνου με τις habaneros πιπεριές που προηγείται της έρευνας ολόκληρο το UCLA 7 χρόνια. Δεν μειώνουν τους όγκους μου για 80%, αλλά για το 100%.

Οι ερευνητές του UCLA επιβεβαίωσαν ότι η μέθοδός μου ήταν ένα εξαιρετικά ισχυρό όπλο κατά του καρκίνου. Με την ευκαιρία, αν δεν σας αρέσουν οι πιπεριές, μπορεί να τις αντικαταστήσεις με τζίντζερ, λιωμενο, φρέσκο, οχι κονσερβοποιημένο.

Το τζίντζερ όχι μόνο προκαλεί το θάνατο στα καρκινικά κύτταρα, αλλά προκαλεί επίσης την πλήρη εξαφάνισή τους.

Ένα πρωί,μόλις ξύπνησα, κάτω από το ντους, παρατήρησα ένα ζευγάρι κόκκινες κηλίδες στο μηρό μου και κάτω από το γόνατο. Ήταν σε μέγεθος μισό δολάριο.

Δεν ήμουν σίγουρος τι να κάνω με αυτά. Την επόμενη μέρα οι δύο κόκκινες κηλίδες έγιναν καφέ. Επίσης,σε πολλά άλλα σημεία εμφανίστηκαν. Μερικά ήταν στους ώμους μου, κάποια στο κάτω μέρος της πλάτης, στους γοφούς μου, κάτω από τα γόνατα και στα δύο πόδια μου. Έγιναν καφέ σε 24 ώρες.

Σε αυτή τη φάση, οι άνθρωποι θα έπρεπε κανονικά να φρικάρουν. Είχα ένα πάρα πολύ καλό λόγο να μην το κάνω. Μερικά χρόνια νωρίτερα έχω γράψει το βιβλίο “Ο γιατρός ο οποίος θεράπευσε τον καρκίνο”. Ξεκινώντας από την έρευνα για το βιβλίο, είχα πολλές πληροφορίες που με βοήθησαν να αναπτύξω τη δική μου μέθοδο για τη θεραπεία. Ανακάλυψα,ότι αν έχω ήδη καρκίνο, η θεραπεία, δεν θα πρέπει να είναι τόσο δύσκολο όσο πιστεύεται ότι είναι.

Συνταγή:

Αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τη συνταγή μου.

Αλέστε ένα πιπέρι habanero κάθε μέρα και το βάζουμε σε μια φέτα ψωμί. Χρησιμοποιήστε και τους σπόρους. Αλέστε δύο σκελίδες σκόρδο κάθε μέρα, τα βάζουμε στο ψωμί και καλύψτε τα με το βούτυρο. Μία κουταλιά της σούπας λάδι haddock oil (Λαδι απο ψαρι)μία ή δύο φορές την ημέρα, κάθε μέρα. Το λάδι δεν πρέπει να τεθεί στο ψωμί, αλλά λαμβάνονται πριν ή μετά το φαγητό σαν σάντουιτς. Οργανικό ή ωμό βούτυρο θα ήταν το καλύτερο. Μην χρησιμοποιείτε μαργαρίνη η οποιουδήποτε αλλο είδους. Όσοι δεν μπορούν να τρώνε τσίλι, με το τζίντζερ μπορεί να αντικατασταθεί, το οποίο είναι σχεδόν τόσο αποτελεσματικό όσο οι πιπεριές Habanero. αυτό ειναι.

Τα δραστικά συστατικά των πιπεριών και του σκόρδο γρήγορα διαχέονται. Γι ‘αυτό πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι κάθε μέρα και να το καταναλώνουμε αμέσως.

Πώς λειτουργεί η συνταγή;

Όλα τα σημεία μου είχαν φύγει σε 4-5 ημέρες. Είχα δεκάδες άλλα. Λίγες μέρες αργότερα, 3 νέες θέσεις εμφανίστηκαν και πάλι. Έτσι άρχισα να χρησιμοποιώ ξανά τη συνταγή και είχαν φύγει σε 4 ημέρες.

Συνέχισα με τη συνταγή για τους επόμενους έξι μήνες.

Μοιραστήτε την εμπειρία μου. Εδώ είναι ένα σχόλιο από μία γυναίκα που προσπάθησε την μεθόδους μου σε μια σκλήρυνσης κατά τη διάρκεια των δύο εβδομάδων: «Είμαι πολύ χαρούμενη που μπορώ να πω ότι ο πόνος στο δεξί στήθος μου έχουν φύγει εντελώς”

Αν έχετε κάποιο παρόμοιο πρόβλημα, δεν έχετε τίποτα να χάσετε, και μπορείτε να κερδίσετε τα πάντα. Αυτό λειτουργεί, λειτουργεί πραγματικά.

*Οι πληροφορίες που περιέχονται στην σελίδα ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ δεν μπορούν να αντικαταστήσουν την γνωμάτευση του ιατρού σας. Αν αποφασίσετε να ακολουθήσετε κάποια θεραπεία ή διατροφή ρωτήστε τον προσωπικό ιατρό σας. 

D.Pap

Νεότερη Παλαιότερη